Radosna vest za sve one koji vole naše proizvode

Novi vlasnik vraća Luxol na tržište
Novi vlasnik vraća Luxol na tržište
19/09/2018
Proizvodi zrenjaninske kompanije Luxol mogli bi već u septembru ponovo da se nađu na policama trgovinskih radnji, dostupni potrošačima. Naime, posle višegodišnjeg stečaja, koji je usledio nakon brojnih finansijskih problema, štrajka radnika i prestanka proizvodnje, pogoni nekada čuvene zrenjaninske hemijske industrije sredinom jula prešli su u vlasništvo preduzeća Raca, čija je glavna delatnost poljoprivreda, odnosno poljoprivredna proizvodnja, trgovina žitaricama, semenom, veštačkim đubrivom, kao i prodaja nove i polovne poljomehanizacije.
U razgovoru za eKapiju Dejan Rajić, generalni direktor Luxola, kaže da je stečaj imao katastrofalan efekat na stanje objekata, mašina i infrastrukture i da je novi vlasnik uložio ozbiljan napor kako bi se stvari dovele u red.- Trenutno smo u fazi obnavljanja svega što nam je potrebno za normalan rad. Hale dovodimo u stanje koje je neophodno za proizvodnju, pre svega građevinski i infrastrukturno, rekonstruišemo opremu i uvodimo automatizaciju gde je to moguće. Formiramo nove proizvodne linije, a pripremamo i objekte u koje ćemo smestiti kompletno novu opremu i nove kompletirane pogone – objašnjava sagovornik našeg portala u kakvom stanju je trenutno Luxol i kakvi su planovi za obnavljanje proizvodnje.

On ističe da su dogovori sa dobavljačima već napravljeni, sirovine i ambalaža su većim delom naručeni, a pripremljeni su i svi osnovni procesi neophodni za početak proizvodnje.

– Poslednji dizajn proizvoda, koji je u jednom trenutku predstavljao preteču svetskih trendova, nismo mnogo menjali, pošto je još uvek relativno nov i definitivno aktuelan, posmatran čak i u globalnim okvirima. Nedavno smo bili u Bolonji, na najvećem sajmu lepote, i veliki broj posetilaca je, uz razgovor o proizvodima Luxola, posebno pohvalio dizajn ambalaže – navodi Dejan Rajić.

Što se tiče plasmana na tržište, sagovornik eKapije kaže da će prvo krenuti „iz svog dvorišta“. Podseća da u Zrenjaninu postoje dva ozbiljna maloprodajna lanca – Gomex i BB, čiji je ukupan broj objekata respektabilan i koji su rasprostranjeni širom Srbije.

– Zahvalni smo im na njihovoj volji da podrže lokalnu privredu, odnosno, u ovom slučaju, ponovni plasman Luxolovih proizvoda na tržište.

Dejan Rajić naglašava da je, pre svega, potrebno vratiti Luxol na tržište Srbije, a zatim i regiona. Glavna ideja da zrenjaninsko preduzeće postane regionalno prepoznatljiva kompanija koja svojim proizvodima i brendovima donosi neophodnu razliku svakom potrošaču.

– Postoji jasno koncipiran plan ulaganja u ljude, tehniku, razvoj proizvoda i tržišta. Za nas predstavlja izazov čitav proces u kome ćemo oživeti interesovanje za nekada jake brendove kao što su Top Balsam, Antiperutin, Hellenton, Paraho i ostale robne marke koje su dominirale, pre svega kvalitetom i odlično osmišljenim krajnjim učinkom za korisnika – kaže naš sagovornik.

On najavljuje da su planirane konstantne investicije, kako se proizvodnja u Luxolu bude povećavala. U skladu sa tim, on smatra da će i broj zaposlenih proporcionalno rasti.

– Radujemo se ponovnom izlasku na tržište, jer su naši brendovi večito mladi. Koristile su ih naše bake, zatim mame, koristimo ih mi, a siguran sam da će i naredne generacije. Luxol postoji od 1884. godine i to je najbolji dokaz kvaliteta i trajanja ove naše čarolije. Naravno, asortiman ćemo vremenom dopunjavati, ali postojeće robne marke su nešto sa čime ćemo krenuti – zaključuje Dejan Rajić, uz napomenu da su ciljna grupa Luxola potrošači koji znaju šta hoće, koji vrednuju proizvod isključivo prema njegovom učinku, a najviše cene preporuku okoline.

Izvor: eKapija