Uslovi korišćenja
Isporuka robe i eventualna ograničenja
- Poručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske službe Post express
- Kada završite poručivanje klikom na dugme Potvrdi, na Vašu e-mail adresu, koju ste uneli prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdu o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja.
- Porudžbine kreirane do 12h biće preuzete istog dana od strane kurirske službe, a porudžbine kreirane nakon 12h, biće preuzete od kurira prvog sledećeg radnog dana.
- Kurir pošiljku donosi u roku od 5 (pet) radnih dana na adresu za isporuku od trenutka preuzimanja. Isporuka se vrši u periodu od 8-17 časova. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke. Zajedno sa kurirom koji Vam je pošiljku doneo napravite zapisnik o oštećenju i odmah nas obavestite.
- Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, kontaktiraće Vas na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovoriti novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljku možete da preuzmete u odabranom paketomatu, dva dana od dana prispeća pošiljke u paketomat. Nakon isteka ovog roka pošiljka se otprema u isporučnu poštu nadležnu za paketomat gde se čuva do isteka roka predviđenog za čuvanje pošiljke (5 radnih dana), gde možete preuzeti svoju pošiljku.
- Za vrednost porudžbine preko 2.000 dinara, isporuka je besplatna.
- PDV je uračunat u cenu
Plaćanje
Naše proizvode plaćate pouzećem tj. plaćate kuriru koji vam donese naručenu robu.
Roba je u originalnoj ambalaži, fiskalni račun i prateća dokumentacija će se prilikom isporuke nalaziti unutar isporučenog paketa.
Kupac je dužan da plati porudžbinu po ceni iskazanoj na fiskalnom računu (i poštarinu – dostavu) pre nego što otvori originalno pakovanje.
Reklamacija
Reklamacija je zakonom regulisani postupak rešavanja prigovora kupca zbog nedostataka na isporučenom proizvodu. Ukoliko na proizvodu koji ste naručili i preuzeli postoji neki proizvodno tehnološki nedostatak i kada vam taj nedostatak otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, imate pravo da podnesete reklamaciju u cilju otklanjanja ovog nedostatka.
Šta se ne smatra razlogom za ulaganje reklamacije:
- Nedostatak na proizvodu je nastao nakon preuzimanja, kao posledica vaše radnje ili slučaja
Rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda posle trenutka kada je proizvod predat potrošaču ili trećem licu koje je odredio potrošač, snosi potrošač, te ovo nije razlog za ulaganje reklamacije.
- Ukoliko je nedostatak neznatan
Ukoliko na preuzetom proizvodu postoji nedostatak, ali ne utiče na upotrebljivost proizvoda na uobičajeni način, vaša reklamacija neće biti usvojena.
- Postojanost i mirisna nota
Imajući u vidu osobenosti online kupovine potrudili smo se da vam opišemo mirisnu notu kod svakog proizvoda.
Kako uložiti reklamaciju:
Ukoliko ste, nakon preuzimanja proizvoda, ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije, najpre je potrebno da popunite Zahtev za reklamaciju svim traženim podacima. Zahtev za reklamaciju je zatim potrebno odštampati i potpisati. Popunjeni i odštampani zahtev za reklamaciju, zajedno sa svim papirima koji su Vam poslati uz proizvod (gotovinski račun, otpremnica i sl.) i isporučeni proizvod možete posredstvom kurirske službe dostaviti na adresu za prijem reklamacija:
Luxol since 1884 doo Zrenjanin
Pančevačka 72
23000 Zrenjanin
VAŽNA NAPOMENA!
Neophodno je da proizvod pre slanja adekvatno upakujete i čitko navedete adresu primaoca na paketu. Luxol since 1884 doo ne preuzima odgovornost za gubitak pošiljke i oštećenje/lom robe koji nastane prilikom transporta usled neadekvatnog pakovanja ili adresiranja.
Način rešavanja reklamacije:
Na osnovu vaših navoda u zahtevu za reklamaciju, lica ovlašćena za rešavanje reklamacija potrošača utvrđuju osnovanost uložene reklamacije pregledom proizvoda, a na osnovu činjenica utvrđenih u toku kontrole, lica ovlašćena za rešavanje reklamacija potrošača donose odluku kojom odobravaju ili odbijaju uloženu reklamaciju, u zakonskom roku od 8 dana od prijema Vašeg zahteva.
Odluke o uloženoj reklamaciji:
Ukoliko se ustanovi da je Vaša reklamacija opravdana donećemo odluku kojom se reklamacija usvaja. Po usvojenoj reklamaciji, u skladu sa zakonskim normama, postupićemo na sledeći način:
•Zamenićemo vam reklamirani proizvod za isti proizvod bez nedostataka.
• Ponudićemo vam drugi proizvod u istoj vrednosti ili skuplji proizvod uz Vašu doplatu ili možete tražiti povraćaj novca.
Ukoliko Vaša reklamacija nije opravdana, proizvod koji ste reklamirali Vam vraćamo.
Troškove reklamacije snosi KUPAC, osim u slučaju kada se utvrdi da je naša greška. U tom slučaju, troškove reklamacije snosimo mi.
Pravo na odustajanje:
- Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora zaključenog na daljinu izjavom o odustanku od ugovora ukoliko nam je izjava poslata u roku od 14 dana od dana kada je potrošač preuzeo robu.
- Odustajanjem od ugovora potrošač se oslobađa svih obaveza, osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora.
- Proizvodi moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, mora biti priložen originalni račun i obrazac – izjava o odustanku od ugovora.
- Potrošač može u roku od 14 dana (uključujući i neradne dane) od dana zaključenja ugovora na daljinu da bez navođenja razloga odustane od ugovora.
- Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Luxol since 1884 doo Zrenjanin
- Ukoliko potrošač ostvari pravo na odustanak od ugovora, smatra se da ugovor nije ni zaključen i nastaju obaveze propisane čl. 34 i 35 ovog zakona.
- Kod ugovora o prodaji robe koji se zaključuje preko internet sajta, Luxo since 1884 doo je dužan da potrošaču vrati sredstva koja je potrošač platio za robu koja je predmet odustajanja.
- Potrošač je dužan da nam vrati robu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 3 radna dana od dana kada je poslao obrazac – izjavu o odustanku od ugovora.
- Obrazac izjave o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je podneo zahtev za povraćaj sredstava odnosno izjavu o odustanku od ugovora na daljinu, Luxol since 1884 doo Zrenjanin, vraća novačana sredstva isključivo na navedeni žiro račun kupca.
Zaštita privatnosti korisnika
U ime Luxol since 1884 doo Zrenjanin, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.